Home > ICT-Diensten > Managed services > Managed services modellen

Onze implementatie-aanpak voor managed services

Hier volgen de stappen voor het starten en afronden van een managed services project voor een technische helpdesk op afstand of een onderhoudsteam voor een cloudnetwerk, gebaseerd op de hoog-niveau benadering van beoordelen, ontwerpen, bouwen en uitvoeren:
Proximus NXT SpearIT's aanpak voor managed services-projecten, of het nu gaat om een technische helpdesk of het onderhoud van cloudnetwerken, begint met een grondige evaluatie, gevolgd door een gericht ontwerp en de daaropvolgende uitvoering van de diensten.
 
Gedurende het hele project dragen voortdurende monitoring en samenwerking met de klant bij aan het leveren van optimale IT-ondersteuning en onderhoudsdiensten. Bij de afronding van het project waarborgt Proximus NXT SpearIT voortdurende verbetering en klanttevredenheid door regelmatige evaluatie en feedback.

Onze infrastructuurdomeinen

Proximus NXT SpearIT biedt managed services op uw volledige IT-infrastructuur. Deze diensten dekken de hele infrastructuur en voorzien in on-site en remote services voor onze verticale kernoplossingen:
Aan de slag met managed services
Geef ons hieronder wat meer inzicht in de persoon die je zoekt:
  • Context van het team of de afdeling
  • Doelen die je wilt bereiken en uitdagingen die daarbij horen
En we nemen snel contact met je op.
Vertel ons meer over wie je zoekt of welke situatie je wilt oplossen.
  *mandatory/obligatoire/verplichte
 
 
   

 

Loading
Contact