Daarnaast bevat het raamcontract een uitgebreid luik aan managed services voor het complete beheer (installatie, configuratie, lifecycle-management, integratie) en een gegarandeerde on-site support naar de eindgebruikers. Om die kwaliteit van dienstverlening te garanderen zijn tevens de nodige service delivery & governance diensten voorzien.
Het raamcontract werd toegekend op basis van een aantal vastgelegde criteria, waarbij -naast TCO- ook een aantal kwaliteitsaspecten van de dienstverlening werden beoordeeld.
We zijn zeer blij dat we Atrias als nieuwe klant mogen verwelkomen, maar wat ons nog het meest pleziert is dat we hen hebben kunnen overtuigen dat “customer centricity” bij ons geen loos begrip is. We hebben op een pragmatische manier aangetoond dat we door flexibiliteit en pro-actief meedenken een zichtbare toegevoegde waarde kunnen bieden.”
Luc Dehaene – Sales Director Proximus SpearIT
Een sterk voorstel
In het gunningsproces werden mogelijke partners geëvalueerd op hun aanpak van het integratie- & migratieproces, op hun aanbod en organisatie van de managed services, en tenslotte op hun serviceniveau -waarbij ook responstijden en beschikbaarheid van de diensten beoordeeld werden-.
Proximus SpearIT onderscheidde zich door een zeer duidelijke en gefaseerde planning voor het integratie- & migratieproces, met concrete voorbeelden voor continue verbetering, en een sterk voorstel voor de inrichting van de governance.