Home > Oplossingen > Digitale werkplek > Helpdesk en Support

Digitale Helpdesk en Support

Zorg dat alles gesmeerd verloopt, ook wanneer mensen de pit lane nemen of even in panne staan.
Medewerkers houden van een vooruitstrevende werkplek; als werkgever onderscheid je je ermee.

Onze teams staan mensen in hun taal bij. Digitaal als het kan. Persoonlijk als het moet. Zo vermijd jij overkill en zorg je toch voor meer tevredenheid.

Focus op resultaten i.p.v. input. Maak tijd vrij om je business vooruit te helpen. Jouw race-engineers hoeven geen banden te vervangen.

Wij organiseren jouw helpdesk. We richten processen in. Rekruteren mensen en leiden hen op. Volgen de personeelsplanning op en jij krijgt suggesties voor verbeteringen.

We spreken SLA’s af, zodat jij kan managen op resultaten i.p.v. je tijd te steken in praktische beslommeringen.

Waarom je onze helpdesk kiest

  Lokale touch

Geef een lokale touch aan al je supportactiviteiten. Efficiënter voor iedereen. Meer tevreden medewerkers.

  Orchestratie

Wij stellen de motor af en zorgen dat alle onderdelen optimaal presteren. Laat de piloten maar bochten nemen.

  Innovatie

Wij brengen de innovatiefste oplossingen op de markt samen. Zelf een cool idee? We nemen het graag mee.

Een resultaatgerichte aanpak

Hoe geraken we op het podium?

Met een oplossing-op-maat gericht op een betere gebruikerservaring, tevredenheid en productiviteit. Die bovendien financieel efficiënt is en operationeel effectief.
We volgen een resultaatgerichte aanpak. Professionals laten niets aan het toeval over.

Persona’s

Hoe werken jouw mensen? Op kantoor? Op locatie? Thuis? Wij maken creatieve aanpassingen. Geen one size fits all.

Workshops en roadmap

Wij stellen de wagen af op het circuit dat jij gaat rijden. Wat zijn je noden? Hoe vangen we die allemaal in processen? Wat kunnen we verbeteren?

Gemotiveerde keuze

Beslis o.b.v. een business case met duidelijke TCO en kost per gebruiker. Krijg een high level design en verfijn mee in detail of test een prototype.

Gedetailleerde planning

Een statement of work legt onze samenwerking vast. Je krijgt een projectplan, met transitie en roll-out van de helpdesk.

Gas geven maar

Als team manager volg je de parameters van je bolide op en stuur je SLA’s en KPI’s bij met onze service manager als adjunct.

De bouwblokken van jouw helpdesk

Helpdesk team lokaal en/of op afstand

Ondersteuning in 1e, 2e en 3e lijn die volgens jouw wensen lokaal of vanop afstand werkt.

On-site support

Een loket en/of onze vliegende brigade die gebruikers assisteert aan hun bureau.

Analytics

Monitoring en analyse van de reële gebruikerservaring.

Continue verbetering

Opvolging en verbeterplannen door onze service manager.

Selfservice portaal

Een gebruiksvriendelijk portaal waarin gebruikers de voornaamste processen kunnen starten en hun tickets kunnen opvolgen.

Opties

Service points

   Smart lockers

   Thuislevering

   MyAssistant (link naar Proximus Pagina)

   Of andere creatieve oplossingen

Vraag je Support Workshop aan

Samen met jou brengen we je noden in kaart en tekenen we de processen uit. De uitkomst presenteren we in een rapport met high level roadmap.

Met onze aanpak krijg je

  • Een oplossing-op-maat gebaseerd op best practices en innovatieve componenten
  • Grip op je TCO en kost per gebruiker
  • Alle elementen om geïnformeerd te beslissen
  • Betere gebruikerservaring en hogere productiviteit
  • Financiële optimalisatie
Hoe je team uitrusten met het juiste werkplekmateriaal?


Vraag hier je Employee Productivity Pitstop aan

Loading
Contact