Een resultaatgerichte aanpak
Hoe geraken we op het podium?
Met een oplossing-op-maat gericht op een betere gebruikerservaring, tevredenheid en productiviteit. Die bovendien financieel efficiënt is en operationeel effectief.
We volgen een resultaatgerichte aanpak. Professionals laten niets aan het toeval over.
Persona’s
Hoe werken jouw mensen? Op kantoor? Op locatie? Thuis? Wij maken creatieve aanpassingen. Geen one size fits all.
Workshops en roadmap
Wij stellen de wagen af op het circuit dat jij gaat rijden. Wat zijn je noden? Hoe vangen we die allemaal in processen? Wat kunnen we verbeteren?
Gemotiveerde keuze
Beslis o.b.v. een business case met duidelijke TCO en kost per gebruiker. Krijg een high level design en verfijn mee in detail of test een prototype.
Gedetailleerde planning
Een statement of work legt onze samenwerking vast. Je krijgt een projectplan, met transitie en roll-out van de helpdesk.
Gas geven maar
Als team manager volg je de parameters van je bolide op en stuur je SLA’s en KPI’s bij met onze service manager als adjunct.
De bouwblokken van jouw helpdesk
Helpdesk team lokaal en/of op afstand
Ondersteuning in 1e, 2e en 3e lijn die volgens jouw wensen lokaal of vanop afstand werkt.
On-site support
Een loket en/of onze vliegende brigade die gebruikers assisteert aan hun bureau.
Analytics
Monitoring en analyse van de reële gebruikerservaring.
Continue verbetering
Opvolging en verbeterplannen door onze service manager.
Selfservice portaal
Een gebruiksvriendelijk portaal waarin gebruikers de voornaamste processen kunnen starten en hun tickets kunnen opvolgen.
Opties
Service points
Smart lockers
Thuislevering
MyAssistant (link naar Proximus Pagina)
Of andere creatieve oplossingen