Home > Careers > Workplace Services > Service Delivery Manager

Service Delivery Manager

At Proximus SpearIT, we do everything to enable companies to work smarter, safer and faster. Customers come to us for our wide and extensive offering of IT services. Due to our strong growth, we are always looking for new employees.

Proximus SpearIT strengths:

  • Infrastructure projects and integrations, on-site and in the cloud;
  • Services related to networks, security, Skype for Business, storage, network and server maintenance, monitoring, service desk, and on-site support;
  • Support by IT specialists, project managers and interim managers;
  • Sale of servers, network equipment, smartphones, tablets, PCs and accessories.

What do we expect from you?

Job description:

Binnen het Service Delivery Management team focus je op het leveren van servicemanagement en het voldoen aan of overtreffen van de verwachtingen van externe professionele klanten in overeenstemming met de SLA's en/of contracten.

Dit omvat de volgende taken en verantwoordelijkheden:

  • Je fungeert als tactisch SPOC (Single Point of Contact) tijdens de operationele levenscyclus van een project, zorgt voor een efficiënte relatie tussen de klant en de verschillende departementen die zijn betrokken bij het leveren van de diensten.
  • Je coördineert de service delivery van de oplossingen aan de klant via regelmatige service review meetings met de klant en creeërt een faciliterende werkomgeving voor de interne resources.
  • Op basis van de SLA's die werden afgesproken met de klant en de analyse van de rapporten zorg je ervoor dat de diensten worden geleverd zoals contractueel overeengekomen. Indien nodig start je corrigerende actieplannen op om de SLA na te leven en onze diensten voortdurend te verbeteren.
  • Je behandelt tijdig alle vragen van de klant conform de contractvoorwaarden.
  • Je definieert, controleert en optimaliseert de rendabiliteit van uw klantencontracten, onderneemt indien nodig corrigerende acties na overleg met AM en teamleader
  • Je organiseert interne ATM (Account Team Meetings) met de belangrijkste interne stakeholders (BSC (CSO, COO, …), (pre)sales, technische en service consultants (engineers, CSA, …))
  • Op basis van regelmatige service review meetings en interne account teammeetings, definieer en beheer  je concrete actieplannen en verbeterplannen
  • Je neemt actief deel aan interne werkgroepen en tweewekelijkse interne teammeetings
  • Je verplaatst je regelmatig bij klanten

Profile

  • Industrieel ingenieur of gelijkwaardig door ervaring
  • Minimum 4 jaar relevante ervaring en expertise in Service Management, contacten met Professionele Klanten, operationeel omgeving en coördinatie van experten
  • Beschikt over een goede kennis van minstens twee van de volgende ICT solutions: LAN/WLAN, Security, Data Centre, UC.
  • Goede kennis in contract management, SLA's en financiën.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en Frans
  • Je hebt zin voor initiatief en wilt systematisch resultaten bereiken.
  • Je beantwoordt en overschrijdt de verwachtingen van je interne of externe klanten.
  • Je informeert je collega's tijdig en efficiënt.
  • Je bent een teamplayer
  • Je kan resources (team, tijd, budget, taken, virtuele teams) beheren
  • Je leert snel.

What do we offer?

At Proximus SpearIT, you can take your career in many directions. You will be among the first to explore new technologies and can constantly update your skills in our ICT Academy. Our working culture is that of an SME: we say it like it is and never shy away from a challenge.

Since we form part of the Proximus Group, you also benefit from the advantages and security of a large company. You can expect an attractive salary and an extensive package of fringe benefits.

Eager to take the plunge?

Don’t hesitate: quickly send us your motivation letter and CV using the button below.

If you have any questions about the job, feel free to call Anne Thyoux on +32475729217.

 

Proximus SpearIT – 38 Ferdinand Allenstraat – 3290 Diest

Apply now!
Loading
Contact