Home > Careers > Workplace Services > First Line Support Engineer

First Line Support Engineer

At Proximus SpearIT, we do everything to enable companies to work smarter, safer and faster. Customers come to us for our wide and extensive offering of IT services. Due to our strong growth, we are always looking for new employees.

Proximus SpearIT strengths:

  • Infrastructure projects and integrations, on-site and in the cloud;
  • Services related to networks, security, Skype for Business, storage, network and server maintenance, monitoring, service desk, and on-site support;
  • Support by IT specialists, project managers and interim managers;
  • Sale of servers, network equipment, smartphones, tablets, PCs and accessories.

What do we expect from you


Biedt specifieke IT-ondersteuning aan de gebruikers van VRT. Denkt mee over de juiste flow die de gebruiker best volgt.Volgt aanvragen op en werkt deze volledig af op basis van prioriteit of FIFO (first-in-first-out). Escaleert aanvragen binnen de eigen afdeling afhankelijk van de aard van het probleem. Fungeert als “single point of contact” voor de gei?mpacteerde eindgebruiker of het betrokken team, ook al liggen de problemen buiten het eigen domein. Vormt steeds de link tussen team en eindklant waar nodig. Volgt de geregistreerde aanvragen administratief op. Verantwoordelijk voor nieuwe documentatie en up to date houden van bestaande documentatie.Customer facing gericht denken en handelenInteresse in media technisch gerelateerde flows en diensten (bv. Videofiles, camera’s, montages).

Job requirements

  • Je hebt een toepasbare ervaring met Active Directory
  • Je hebt aantoonbare algemene werkervaring met Windows 10 en Office 365
  • Je hebt ervaring met installeren van applicaties met run as commando’sJe hebt ervaring met ITIL manier van werken
  • Je hebt kennis van Event Viewer / Taakbeheer / Regedit / standaard troubleshooting tools
  • Je hebt ervaring met het voeren van telefonische gesprekken in het Nederlands en Engels
  • Je hebt kennis van basisnetwerken (IP – DNS – FQDN – WIFI – LAN – IPv4 – IPv6 – VPN)
  • Je hebt kennis van macOS besturingssysteem
  • Verder ben je als First Line Support Engineer natuurlijk ook
  • Klantgericht, klantvriendelijk en empatisch
  • Stressbestendig en flexibelCreatief en leergierig
  • Nauwkeurig in je werk
  • Kritisch nadenken over beslissingen en je eigen uitgevoerde taken
  • Communicatief gericht
  • Werken in een bruisende omgeving

Compensation and benefits

Je krijgt niet alleen de kans om mee te bouwen aan het digitale verhaal van de VRT, maar ook om de koers mee te bepalen. Als team-member zet je mee de toon in het opvolgen van de nieuwste technologie├źn en methodologie├źn. Je komt terecht in een zeer flexibele en inspirerende omgeving waarin innovatie, creativiteit en experimenteren deel uitmaken van het DNA. Je krijgt de ruimte voor zelfontplooiing om de beste te worden in jouw domein. De VRT is een mensgerichte organisatie, die aandacht heeft voor een goede work-life balance.Je krijgt een zelfstandige contract via een tussenpersoon van 1 jaar.  Verlenging op jaarbasis mogelijk.Interesse?

 

 

What do we offer?

At Proximus SpearIT, you can take your career in many directions. You will be among the first to explore new technologies and can constantly update your skills in our ICT Academy. Our working culture is that of an SME: we say it like it is and never shy away from a challenge.

Since we form part of the Proximus Group, you also benefit from the advantages and security of a large company. You can expect an attractive salary and an extensive package of fringe benefits.

Eager to take the plunge?

Don’t hesitate: quickly send us your motivation letter and CV using the button below.

If you have any questions about the job, feel free to call Anis Ajari on 0488 29 59 91.

 

Proximus SpearIT nv / sa - Carlistraat / Rue Carli 4, 1140 Evere, BE

Apply now!
Loading
Contact