Home > Careers > HR and Administrative Jobs > HR Payroll Officer

HR Payroll Officer 

At Proximus SpearIT, we do everything to enable companies to work smarter, safer and faster. Customers come to us for our wide and extensive offering of IT services. Due to our strong growth, we are always looking for new employees.

Proximus SpearIT strengths:

  • Infrastructure projects and integrations, on-site and in the cloud;
  • Services related to networks, security, Skype for Business, storage, network and server maintenance, monitoring, service desk, and on-site support;
  • Support by IT specialists, project managers and interim managers;
  • Sale of servers, network equipment, smartphones, tablets, PCs and accessories.

What do we expect from you?

Het HR Shared Services Center binnen Proximus ICT geeft ondersteuning aan de verschillende filialen van de Proximus Group op gebied van HR administratie en payroll. Voor de uitbreiding van de activiteiten zijn wij op zoek naar een Payroll & Admin Officer verontwoordelijk voor een kwalitatieve & tijdige payroll van bedienden (PC200), aansluitende bij de group policies & algemene wetgeving. Je beheert en volgt personeelsdossiers op van A tot Z voor meerdere bedrijven. (+-300MW).

  • Je werkt hiervoor nauw samen met de dossierbeheerder van het sociaal secretariaat.
  • Je bent een aanspreekpunt voor de medewerkers en biedt antwoord op specifieke vragen i.v.m. payroll en loonadministratie.
  • Naast je verantwoordelijkheid voor de opvolging van deze payroll kan jij meewerken aan de verbetering van de processen binnen de HR-organisatie.
  • Je ondersteunt de implementering en opvolging van HR- softwaretools en staat in voor de correctheid en volledigheid van de masterdata in deze systemen, zodat rapporteringen over personeelsgegevens op een uniforme en efficiĆ«nte wijze door jou bezorgd worden.
  • Je houdt je kennis rond sociale wetgeving continu up-to-date, om zo proactief een meerwaarde te bieden aan de organisatie en je expertrol te blijven behouden.

    Job requirements:
  • Door je opleiding of ervaringsdomein heb je een nauwe link met HR. Wij staan open voor personen die recent in het werkveld gestapt zijn.
    • Kennis van payroll software (Eblox) is een plus.
    • Kennis van de Belgische sociale wetgeving is een plus.
    • Kennis van Dynamics 365 (HR) is een plus.
    • Ervaring in procesverbetering is een plus.
  • Je stelt zaken kritisch in vraag en neemt zelfstandig initiatieven met het oog op verbetering van de werking van de afdeling en het payroll proces binnen de organisatie. Je streeft naar een permanente verbetering van de dienstverlening naar je klant.
  • Je organiseert je taken autonoom en respecteert de vooropgestelde deadlines. Daarnaast ben je een communicatieve, klantgerichte en enthousiaste teamplayer.

Je bent tweetalig (Nederlands-Frans) en bereid je te verplaatsen wanneer nodig naar de zetels te Evere en Brussel (beide bereikbaar met het openbaar vervoer).

 

What do we offer?

At Proximus SpearIT, you can take your career in many directions. You will be among the first to explore new technologies and can constantly update your skills in our ICT Academy. Our working culture is that of an SME: we say it like it is and never shy away from a challenge.

Since we form part of the Proximus Group, you also benefit from the advantages and security of a large company. You can expect an attractive salary and an extensive package of fringe benefits.

Eager to take the plunge?

Don’t hesitate: quickly send us your motivation letter and CV using the button below.

If you have any questions about the job, feel free to call Anis Ajari on 0488 29 59 91.

 

Proximus SpearIT – 38 Ferdinand Allenstraat – 3290 Diest

Apply now!
Loading
Contact